Baaaabbbbbbeelllllll

I natt hade jag sjukt svårt att sova. När jag väl hade somnat, vaknade jag klockan 3...drömde något jätteknas så jag låg och fundera över det där..haha. SEN somnade jag igen, vaknade halv sex och vet ni vad jag hade drömt då? Att jag var med i en tsunami, i Barcelona. Asså det var så jävla hemskt, var där med hela min familj och alla bara skrek och ja..ni fattar. Så då kunde jag inte somna om. Så sov kanske 5 timmar inatt? Knappt...

Men ja, sen började morgonen med att jag behövde avsluta ett slagsmål mellan mina brothers, bra start på dagen! Sen rulla väl dagen på.......typ? Aa vi säger så. Efter skolan hängde jag kvar och snacka lite med Erika samtidigt som jag väntade på Sara och Sofia...det var mys! Jag, Sofia och Erika var rätt bra kompisar förut tills hon bytte lag....hmm...nejmen hon är en skön prick hon! Sen när väl Sofia och Sara kom, så bestämde vi oss för att inte åka och sola..........men lol liksom. MEEEEN jag och Sara drog hem till henne och chillade liteeeeee.

Sen var det träning, vilket faktiskt var roligt....JA JAG SA DET! Hahaha nej men har en känsla av att det blir taxi till skolan imorgon...tror inte jag kommer kunna gå faktiskt. Men otroligt skönt känns det i alla fall att fysaaa, yeeeee. Nu kallar ZZZZZZÄngen <3 /Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0