1/1-11


Snyggaaaa!

Fan, känner mig så vidrig. Vill inte ens prata om vad jag har ätit idag, bläää. Blir äcklad. Har gömt den halvätna chipspåsen på mitt rum, vill aldrig mer se den. Ska nog äta grönsaker för resten av mitt liv, mums. (tänker bara nämna att jag inte menar att jag är fet osv osv så ni inte misstolkar detta hahaha...bara att jag har ätit äckliga saker...)
Vad ska Hanna göra imorgon då? Ingenaning...tänker gå ut i alla fall. Ska inte sitta inne en sekund. Har en känsla av att det är bara jag och Sara som är hemma imorgon på riktigt? Tror att alla tjejer åker tyyyyyp? Knaz...har inte träffat Johanna och Siri på jättelänge...och Tess och Melinda, men dom är ju bortresta. Och Sofia såklart!!! Men det kanske är bra? Vara ifrån varandra lite...träffa nya människor? Men saknar alla flickor i alla fall, helt klart! <3

Kanske ska göra en sånhär "året i bilder", grejen är bara att jag kanske inte minns så mycket...haha. 2010 har inte vart så speciellt tycker jag...hummm...puss /Hanna

Kommentarer
Postat av: Johanna

saknar dig också hanissssss! <3

2011-01-01 @ 21:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0