what about daddy cool


jag o broder i New york.

Feels like the spring is coming clooosaaaah! Idag hade jag HKK redovisning, gick bra! Hoppas på MVG, minst VG iaf. Slutade tjugo i fyra, drog hem direkt och åt lite mellis, sen bar det av till träning! Sjukt jobbigt var det, men skönt efter!

AAannnrs då? Sitter i köket o pluggar lite sv, har grammatik prov imorn och det ryktas om att det är svårt...men känner att jag kan allting men vi får se! Imorgon är det en ny dag som består av att fira min mamma med tårta som frulle, skolan, hem o sova, äta god middag med familjen, sen vid elva drar jag till IP. Har nämligen fotbolss nattcup mellan fredag och lördag! Första gruppspelsmatchen börjar 01.00 och sista börjar 07.00.......!!!!!!! Soft. Så det är bara attt CARPE DIEM som man säger :))))) VI hörs senare, puss! /s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0