Vad ska jag gööööraaaaa?

Kom hem för en stund sen, har vart och shoppat med mami! Det var jeans som stod på listan...fan vad jobbigt det är att köpa jeans, haha. Av med byxorna, skorna, sojsoo mspompgodmgposdmg på osv osv osv hela tiden. Lökigt värre! Tänkte ju köpa dessa Levis jeans, typ ID curve något? Men alla dom jeansen satt fuuuult på mig. Sen var det inte riktigt dom färgerna jag ville ha...:) Men inne på H&M hittade jag ett par billiga...lite annourlunda. Sen på Bikbok hittade jag dom perfekta för mig, så det blev två par! Köpte även en rouge, wiie. Lägger upp bilder senare....




Här har vi earcuffen (hahaha cuffeN). Kan inte bestämma mig om jag ska behålla det....det lutar åt det i alla fall. Den är ju snygg :(((( Men sååå dålig kvalle. Och den där "cuffen" som man sätter fast längst upp är jättedålig, åker ner hela jävla tiden...men den andra ska jag i alla fall skicka tillbaka, den var ju förfan i tre delar?

BESLUTÅNGEEEST! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0