LOL




Heeeeej på eeeeeeeer. Igår kväll/natt var sjukt kul på matcherna, men i pauserna...........PAIN. Nej men fyfaaaan, försökte sova i omklädningsrummet men det gick sådär...sjukt svårt att hålla ögonen öppna. Men det var kul att spela fotboll igen, på fredag är det en till cup och det blir nog niiiiiiiiceeeeeeeeee.

Men kom hem vid halv nio i morse, sov till klockan ett och sen drog jag till stan. Trött som fan dock, haha. Köpte örhängen bara, är lite små pank. Sen hem, åt, hem till Sara. Mötte av en stor förvåning Jesper och Viktor på bussen som tydligen också skulle till Sara....lol.  Haha nejmen sen var vi där ett tag, Saras mamma tog hål i örat på mig så nu har jag fem!!!1 Soft. I femman hade jag dock 6 st hål (?! shit storstasarN) men dom försvann. Men i alla fall, sen gick vi till George, sen hem. KUUUUUUUL.

NU ska jag och Melinda kolla solsidan, puss /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0