Mamma & Pappa <3





Hejsannnnnnn. Igår var en trevlig kväll....kom hem vid tolv till Tess och snackade lite med en kompis. HIhi fnisss. Sen somnade vi vid två, vaknade av att Sara ringde klockan 11 och jag typ grät innombords, hahaha. Var så jävla trött!!! Sen kollade vi igenom lite gamla bilder från i somras på Tess dator (macbook btw, love <3333), det var naaaajs! Sen åkte vi till stan för att sola, men när vi väl kom dit pallade vi inte....hahahahha. Så vi fikade lite, sen gick jag och Johanna kollade runt lite i butiker tills hon var tvungen att gå. Då gick jag runt ensam! (!!!!!). Not Hanna style, haha. Men var ganska rädd för att komma hem...pga en anledning...hahaha. Kan tyvärr inte berätta vad, men allt har löst sig och jag är så glad över att jag har mina föräldrar. Älskar dom så sjukt mycket! <3

Ikväll kommer mormor hit, det blir myspys! Älskar min mormor...tro mig, hon är allt man kan önska sig. (Dvs kärlek, glädje och pengar............hahahahhahahah nej usch elakt barnbarn jag är). Men nu ska jag läsa min bok som jag ska redovisa efter sportlovet....kuuuul. Imorgon ska jag klippa mig och färga håret, vilken färg? Det återstår att se.....puss! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0