hello sunshine



Idag vakna jag upp halv tolv och gjorde typ ingenting förutom att städa rummet och åt lite brunch med pappa. Men vid tre så kände jag mig för att gå ut, så himla fint väder var det idag! Så jag gick till konsum, köpte ben n jerry och gick sedan upp till Johanna och såg på OC och gossipgirl. Ord beskriver inte hur mycket jag älskar dom serierna! Johannas mamma körde sedan hem mig och jag hjälpte pappa med maten och åt med mami o papi framför solsidan som nyss sluta! Fredde<3

Imorgon är det alla hjärtans dag vilket innebär att jag ska befinna mig i skolan en timme tidigare och fixa lite med elevrådet (cool). Blir lite deppig när man tänker på alla par som ska ha det så mysigt osv. När man ser alla kärleks series, filmer etc så vill man så gärna ha en pojkvän!!!!! åhhh:( men det kommer när man minst anar det haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0