Tycker faktiskt alla ska läsa detta, trots den långa texten



Jag och Dessi igår, grrrrrrrrrrrr

Nuuuu är jag tillbaka!!!!!!!!! lol. Den här veckan har vart en äckligt jobbig vecka med plugg och skit. Har varit så arg på en lärare att jag almost har börjat gråta i skolan liksom...har haft en "dålig attityd" mot läraren dessutom så jag tror att vi inte gillar varandra längre.........hahahhaa. Nejmen vi hade ett svenska prov igår, som jag förmodligen kommer få IG på för att HON ÄR VÄRLDENS SÄMSTA LÄRARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Där kom det. Vill inte snacka skit om lärare på internet....har hört att det kan vara riskabelt....så vi skiter i det, men jag tror jag aldrig någonsin har vart så arg på en lärare i hela mitt liv som igår...........

Fast det var inte bara jag utan typ hela min klass också. Efter provet hade vi en till lektion med henne, alla var jävligt sura och trötta och ledsna....vi gjorde typ ingenting då. Efter hade vi matte med en av mina favorit lärare, Liselott. I love you <33333 Hon visste om att vi var jävligt arga så vi hade ingen matte, utan istället pratade vi om livets mening och sex. Hahaha, det var kul! Sen fick vi gå en halvtimme tidigare, älskar henne!!!! <3

Jajaja whatever, idag har vart en bra dag på skolfronten! Hade HK redovisning som gick braa, softtttttt. Sen en massa läxförhör hit och dit, gick också bra!!! Superhanna!

Sen efter skolan drog jag och min fika på en "prata om livet fika". Myspys. Sen satte vi oss i en park som offer :)))) Då ringde faktiskt modelhouse och frågade om jag ville plåtas, ofc jag vill! Så har bokat tid nu, nästa lördag ska jag fotas. Det blir nog kul!

Ikväll blir det pizza med Melinda och Sara, sen hem för att sova lite och slutligen cup. Första matchen klockan 1 i natt, sista klockan sju imorgonbitti! Hej döden? Om jag ramlar på planen lär jag somna direkt...lol. Sen kommer jag förmodligen sova hela dagen imorgon, sen äre feekkeeeeeeee! PUSSHEJ /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0