skypppie times


Liteeee coolt att det är en vaxdoxka av bruce willis aiiighht????????

Plugget från 9 till fyra, gick helt ok, inte så jobbigt faktiskt. Dirrekt efter gick jag, tess och isabel hem till isabell och planerade våran idrotts lektion som vi ska leda nästa vecka, den kommer bli jättebra! Kom hem runt sex och försökte plugga lite men mina ögon håll på att stängas hela tiden så tog en powernap framför teen mom och vakna runt sju igen. Då renskrev jag våran idrotts uppgift och plugga lite eng, grammatik prov imorn!

Har annars haft ont i huvet hela dagen så vill bara ta en kall dusch och lägga mig och titta på gossipgirl.

HAHAH nä jävlar glömde bort!! Skall skypa med killarna i min klass klockan nio, hahahahahahahah vi ska "gossipa" som Leo säger!! NICE BRORR FEKKEEE hejdå /sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0