......rädd.....



Idaaaag är det lördag! Vaknade för inte sådär jättelängesen, har precis duschat och ska börja fixa mig. Ska till stan med Sofiii, hon ska lämna tillbaka en kofta och jag en tröja, sen kanske jag köper något......hehe. Måste ha en ny väska, min är så nedrans ful och återigen - ful. Som hela min garderob...hehe. Ikväll ska vi tjejer hitta på någoting, pusssss! /H

Men nu glömde jag att tella er en sak.
I måndags när jag kom till skolan hade någon brytit sig in i mitt skåp och lämnat en väska med POKERSAKER i. Random??????? Blev fan skit rädd....hahahahhaa. Men i alla fall, berättade det för min mamma igår och då berättar hon att hon hittade en sak till ett pokerspel utanför vår dörr igår.....

VEM FAN FÖRSÖKER DÖDA MIG!??!?!?!?!??!?! HJÄÄÄÄÄÄÄÄLP!?!??!?!...................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0