PRAO?!?!?!

Okej nu är det såhär att jag behöver hjälp med prao......vet inte vart jag ska/vill praoa!!!
Helst av allt vill jag praoa på en tidning, eftersom jag typ alltid har velat bli journalist. Men det är väldigt få tidningar som tar emot praoelever, har testat med Cosmopolitan och SOLO men dom tar inte emot. Sen tänkte jag, Tess och Sofia(?) mejla Make up store, det verkar ju roligt!

Men snälla rara, är det någon därute som vet något roligt praoställe eller har något bra förslag? Alla förslag skulle vara otroligt betydelsefulla!!! Droppa då en kommentar, skulle blir väldigt glad då.
 Peace, love and understanding <3 /Hanna


Kommentarer
Postat av: ida

Praoa inte på något stort företag, praoa på typ ett muppställe. Då kommer du få sötrre chans att få jobb där efter! trooooo mina ord

2011-02-16 @ 18:03:47
URL: http://adolfssonida.devote.se
Postat av: Hanna

Okej, tack för tipset! :)

2011-02-16 @ 21:37:00
URL: http://dosguapas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0