Plugg-koma



Hejsan tjosan! Både fredag, lördag och söndag har jag vart på en shoppingtur men inte köpt något, BRA HANNA BRAAAAA! Idag var jag i skhlm med mami, var tvungen att kolla topshops rea om det fanns något kvar, men njaaaa det var rätt tomt liksom. Sen åt vi lunch och kollade runt lite! Denna lovely eftermiddag har jag suttit och klurat ut min och Adessas gympalektion, det blev något helt annat än vad vi hade bestämt..haha. Men nu är vi båda supernöjda och det känns så bra!

Sen har jag, som resten av Sveriges befolkning, kollat Solsidan. Jag hatar Ove Sundberg........klarar inte av honom. FYFAN!!!!! Vidrig människa.
 Imorgon är det skola, veckan kommer bli sjukt stressig och jag måste verkligen plugga gärnet...! Har bestämt mig för att få MVG på spanska provet, för jag vet att jag kan det OM JAG BARA PLUGGAR!!!!!! Jag vill, jag kan, JAG SKA! Sen är det ju förfan lov! Men nu är det dags för Weeds, PUSS! /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0