ONSdag



Alohaaa! Denna dag började jag stressigt och.....osmidigt. Hade en kvart på mig att fixa frulle, äta frullen, dra till skolan. Självklart glömmer jag bort att jag rostar mitt bröd så det blir kålsvart...men vet ni vad? Jag var så äckligt hungrig och stressad så jag åt det i alla fall...blä...hehe. Sen har det vart SVINKALLT i skolan och ute såklart...mys. Var sjukt trött också, hela tiden...fortfarande nu. När jag kom hem hällde jag i mig kaffe och öppnade spanska boken, ska fan få MVG......det kan ni ge er på. Har pluggat spanska hela eftermiddagen, så nu är jag värd en dusch, weeds och framförallt sova. Helgen ser lovande ut, sen lov. YEAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!!! Puss /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0