mmmMMMmmm



Hejsan hoppsan. Idag har vart en ok bra dag, fick tillbaka svenska provet och reslutatet var IG.........blev ju inte förvånad direkt! Men det var bara på halva provet, men ska fråga om jag kan få göra om hela kanske....är inte nöjd med andra halvan direkt. Hahaha men aa...får se om jag ens orkar plugga så mycket..hehe. 80% av klassen fick IG tydligen, kanske är lärarens fel? (SVAR JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA). Jag menar Carro fick MVG förra året i grammatik.....men detta år.. (ok kan ju inte rabbla upp hennes betyg)...haha.

Sen solade jag och Sofii, blev lite knas eftersom jag var tvungen att bya solarium för mitt var ÄCKLIGT och typ trasigt. Så betala dubbelt :'( Snyft. Sen drog jag hem, åt, plugga, dator, plugga, dator.........standard liksom. Nu ska jag prata med lite gulligt people (awww) sen sängen, puss /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0