i just shot a man down


aaawwww töta

Hejsan! Har inte bloggt på ett tag, har inte pallat vart vid datorn så mycket och inte orkat logga in på blogg.se hehe. Men dagarna som har gått har bestått av skola, plugg, middag, träning, och om och om och om igeeeeen.
Men idag (fredags) så började jag skolan med elevråd halv tio, sen slutade vi vid lite över tio för alla lektioner blev inställda för vår lunch hade inte transporteras till vår skola och gyman var inställd! Jäkligt nice. Så jag, tess o hanna gick (!!!!!) till kondis, fyfaaaaaaaaan asså, snöstormen var som värst och det var pain in the ass när vi gick dit asså! Vi åt lunch och fika sen drog vi till hanna. Pappa kom och hämta mig och hanna och vi åkte hem till mig och åt middag sen bar det av till kvällscup! Gick sådär..gjorde två mål iallafall! Wii.

Annnnnnnnars så sitter jag och skypar med Siri, talkar om det mesta typ! Idag vet jag inte vad som händer..siri försöker dra med mig på en fest men nääää...inte hos den personen HAHAH. Bangar nog. Vill iaf sola och shoppa..vi hörs latero, puss! /sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0