Hjääälp


En härlig kväll i Januari!

Fyfan vad jag är trött...varje sista lektion den här veckan har jag knappt orkat hålla ögonen öppna. Självklart skulle sista lektionen idag vara matteprov.....mitt värsta fiende. Men det gick bra faktiskt, inte för att jag inte svarade på över G frågorna men det har jag aldrig gjort i hela mitt liv. Visst kollar jag på dom och så, men inget jag kan svara på.

Men jag har veeeeerkligen ett stooooooort problem. Jag vet att man inte ska snacka skit om lärare på internet, farligt farligt, men detta är inte skit! (Om rektorn läser detta, INTE skit!). Men det finns en lärare som jag verkligen inte tål, VERKLIGEN inte! Jag lär mig ingenting på personens lektioner, jag känner inte direkt som att vi gillar varandra (....) och jag sänker mina betyg!!! Vad ska jag göra? Jag har pratat med min mentor om det här och ingenting händer. Jag är absolut inte den enda som tycker såhär, finns många fler som har klagat. Asså vad gör man? Måste testa nya lyssningsmetoder typ för att förstå vad h*n säger? Det är verkligen SKIT jobbigt!

Saknar min lärare som jag hade i sjuan i dom ämnena, hon lärde verkligen ut bra! Hon var grym. :'(

ÅTERIGEN, inget skit rektorn, BARA känslor och......lidande.......

NUUUUUU SÄngen! Puss /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0