Hejsan




Godmorgon! Ligger just nu i soffan och kollar på en svart tv...känner mig lite som på Solsidan, det här med hundra fjärrkontroller....hahaha. Sen pappa köpte biosystemet tar det ett år för mig att sätta på tvn, fattar ingenting.
Igår var det konfaträff, det var intressant! Men det var mer tjejer än killar..såklart. Fick lite kontakt med några tjejer som verkar jättetrevliga, söta och rara! :)))) Och killarnaa...aaa...dom duger...hahahaha. Okej hade inte förväntat mig massa snygga killar med tofs (lol), men aa......hehee...........nej men dom är säkert sköna!

Dock var det ganska jobbigt för mig eftersom jag är sjuk. :( Kände mig febrig igår, fast hade inget feber. Är dock hängig idag och väldigt förkyld...mys. Hörs laaaaaaater, pusss /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0