hejhejhej rubrik



Har inget att blogga om.....men kan dock säga att på konfaträffen igår fick man bestämma vem man skulle bo med. Jag och Sofii sa DIREKT att vi INTE skulle bo med varandra...hahaha LOL. Vi skulle börja bråka då....tänk er, 3 veckors bråk? Nej tack. Så då bestämde vi att jag skulle bo med Tess och Sofia med Johanna. Myyyyyyys ju! Fast dock var Sofia och Johanna smarta att skriva som önskemål "Inga katter"....jag vill inte heller ha några katter. :( Tycker dom är äckliga...eller okej, inte äckliga, men det finns ju vissa (V-I-S-S-A) människor som inte sköter det här med katthår överallt. Sen borde vi ha skrivit att familjen helst skulle ha någon äldre pojk i familjen...hehehe......mjaou. Men aja, vi får hoppas på det bästa!

Fast jag kan också tillägga att ledarna verkade assköna, haha. Skämtade hela tiden typ. Men nu ska jag sovaaaaaaaa, skola imorgon......PUSS! /h

UPDATE: Okej måste bara "översätta" lite. Jag och Sofia bråkar typ exakt som syskon....ganska läskigt faktiskt, för våra bråk är fan som vi vore syskon. Alltså inga stora bråk, utan typ....a.........ni fattar. Vi retas väldigt mycket med varandra.......lol. Men vi älskar varandra och är bästisar ändå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0