Hej denna underbara tisdag



Sitter här och halvpluggar ni vet, hehe. Idaaaag började jag dagen med att vara skitsur, haha. Gick till skolan i snöslask och det snöa i mitt ansikte o ja...ni kanske också var med om det? Var så jävla arg, mitt hår blev ju..a.......mitt smink.....aa.....mina skor......a.......mitt humör.......aa.....ni fattar. :( Sen rulla dagen på, pizza till lunch som förra tisdagen, hehe. Soft ju!

Sen missa jag sista lektionen eftersom jag hade tid hos tandläkaren. Asså...jag har haft problem hit och dit med mina tänder i flera år, fick gå typ en gång i månaden förut. Inte för att jag har haft hål, utan har haft löstandställning m.m, men idag var det första gången på ett år eller något? I alla fall, hade fått något som hette tandsten, men det kunde hon bara skrapa bort. FYFAN VAD ONT DET GJORDE!!!!!!!!! Hon tog sin minikniv och skrapade JÄVLIGT HÅRT så jag trodde jag skulle gå där ifrån tandlös. Börja blöda överallt typ, haha. Var jätterädd. :( Sen när jag skulle gå så sa hon "Vi ses om två år, när du är 17". WHHHAT? Två år!??! Har jag blivit så stor nu? Hehe lol.

Nu hade jag tänkt att plugga en timme, sen duscha. PUSS /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0