HAnnni

Kom precis ut ur duschen, det var en varm, härlig och framförallt en väl förtjänad dusch. Idag slutade jag halv elva, vi kunde inte få lunch i skolan.....wiiiiiiiiiiie! Hade två lektioner, sista var engelska prov...det gick helt OK. Suger på grammatik i både engelska och svenska...men jaja. Jag, Tess och Sofia gick från skolan till Älvsjö kondis, eftersom det inte fanns några bussar. Det var ett riktigt äventyr det ska ni veta! Vi fick gå baklänges, jävligt sakta och jag grät lite faktiskt. FYFAN vilket jävla väder alltså, helt OTROLIGT! Mitt hår blev is också...:( Pricken över i:et hade jag converse, hahahahaha. Ok vet att jag är jävligt dum i huvudet, men jag frös faktiskt inte....fast jag blev blöt. Men jag kan verkligen inte välja ett par andra skor än converse, jag klarar inte av det! Converse förevigt, det är liksom dom och jag. <3

Btw fick jag mina örhängen som jag beställde för över två veckor sedan. Köpte ju somsagt två st örhängen, eller "earcuffs" för över 300 spänn. När jag öppnar detta paket, glad och förväntansfull, upptäcker jag att det ena örhänget är fucking TRASIGT och det andra...helt. Men ej bra skick!!! Skit dålig kvalité, ser ganska B ut och ja..jag är inte alls nöjd. :( Jättetråkigt! Dock är dom ändå ganska snygga, men ser ut som att dom ska gå sönder när som helst. Fast ja, det ena är ju redan sönder. Men ska skicka tillbaka den trasiga i alla fall, får se om jag skickar tillbaka den andra också..... jag som hade längtat så! :(

Imorgon blir det shopping med mami, så nu blir det sängen. PUSS! /H


Men lol jag glömde skriva om cupen. Asså varför skriver jag så långt för? Aja spelade i alla fall tre matcher ikväll, gick inte så jättebra men det var så JÄVLA KUL! Alla kämpade sjukt bra, big love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0