Hannas favoriter!





Tänkte tipsa lite om mina favorit hår/hudvårdsprodukter!

Första bilden:

- Sjukt bra balsam som jag har köpt av min frisör. Märket heter Davines, "Love conditioner" för frissigt hår. Märkte skillnad redan efter första gången jag använde det, ett riktigt mirakel!! Kostar dock 250 kronor, men för er som har väldigt torrt/frissigt hår är det LÄTT värt det!

- Macadamia healing oil spray. En olja som fuktar/ger glans till håret! Brukar använda lite på topparna typ varje dag, håret blir mjukt och blir lite smått glansigt + att det doftar väldigt gott! Jag köpte min på eleven.se och kostar typ......115 kronor tror jag!

- Björn Axén smoothing cream. Den bra för lite allt möjligt, bla så är det värmeskydd, stärker håret, vårdar både håret och hårbotten. Och det fungerar, tro mig! Massa ++++ till den, kostar ca 100 kronor på Kicks!

Andra bilden:

- Body butter från The body shop!
Jaaa jag tror dom flesta vet vad en body butter gör liksom...men den här har jag verkligen fastnat för, den känns "speciell"! Den här "doften" (fint ord alltså) är dock inte min favorit, finns mycket "godare". Fick den här i julklapp av min "inte så kunniga farbror" liksom, haha. Tycker ärligt att den luktar kärring...haha. Men det finns jättemånga andra som jag skulle rekomendera!

- Body mist från Victoria's secret! <333333333333333333333333 Allt jag säger, älskar den så mycket!!! Finns inte i Sverige dock, men går att beställa på VS's hemsida! Jag fick den av min käraste vän Sofiii, mycket tacksam!

ALLT detta använder jag efter jag har duschat, VARJE gång (förutom balsamet då).

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0