Glader

Denna dag har vart en........DÅLIG dag. Asså fyfaaan, stress hela morgonen för jag har INGA FUCKING KLÄDER I MIN GARDEROB!!!! Så fort jag öppnar den så blir jag typ.....äcklad...får panik!!!! Plus att min nya favoritblus har gått sönder och FAAAAN...........
Första lektionen var 1,20 min matte och jag gjorde inte ett jävla skit. Tryckte in lurarna i öronen och höjde volymen till högsta och bara satt där. Var så arg......jag var så arg att jag skickade arga sms till Sofia om att hon har förstört min kofta..(sorry<3). Men ok hon har förstört den men är inte så arg längre, du behöver inte betala Sofii....just show me love!

Sen så blev väl dagen bättre, fick reda på engelska provet och det gick ju som jag trodde....måste satsa sjukt mycket nu på redovisningen vi ska ha så jag inte sänker mig. MEN jag säger faktiskt ärligt såhär; Anledningen till att det faktiskt finns en chans till att jag sänker mig, är att min förra engelska lärare (vi har precis bytt) har alltid gett mig för BRA betyg. Har alltid tyckt det och nu har jag till och med fått bevis liksom. Men jag är ju över godkänd än så länge i alla fall.....så no IG for me liksom.

Welllllll sen drog jag till stan, ful som jag var. RIKTIGT JÄVLA FUL!!!!!! Kom hem med en tröja i alla fall, sen en present till en nära vän som fyllde år för någon dag sen! Nämner inga namn..
Ikväll är jag hemma och kollar Weeds, är riktigt jävla trött och orkar ingenting................HEJDÅ /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0