belief is a beautiful honer

holaaaaaa. Är inte på "blogghumör" haha. Orkar bara inte!!! så tråkigt just nu, har inte tid osv. Men snart så kommer jag igång igen säkert....:) Kan berätta lite om igår/natt. Hade som sagt cup som börja 01.00 o sluta 07.00. Det var segt som fan men sjukt kul var det! Matchen som spelade fem på morgonen o sju var så jäkla sega...somna typ på planen haha! kom hem runt åtta på morgonen sen och gick direkt till sängen, sov tills ett typ. Det var nice. Efter det så åkte jag in till stan och mötte upp sara, klara o julia. Vi åt på tacobar i kungshallen, fyfan!! aldrig mer. sjukt äckligt. Sen kom tess o hanna in också, var med dom en stund sen åkte jag och sara till saras mammas hårsallong, chilla där lite o vänta på min mamma sen drog vi båda hem! ÅT middag o blablabla. Gick sedan hem till sara och sen till geroge där kvällen avslutades.....JAAAAA cred till er som läste detta i ntressante inläggg!!!!! hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0