adhd?

Hejhejhejhej ska blogga lite snabbis nuis. Idag var en jättebra dag osvosvosv, hehee nee men inget speciellt typ? Gick hem, pluggade, åt och skulle dra till träningen, började bråka med mina päron, dom tog min dator, jag kasta en stol i dörren två gånger (nu är det hål i min dörr...asså hahaha), sen kasta jag ut ett paket fullt med tops på golvet. Väldigt osmart av mig, ganska jobbigt att plocka upp! Allt detta för att dom tog min dator, jag tror jag har problem? Det var som att dom snodde knark av en knarkare, cigaretter av en rökare osv osv osv. Jag blev helt galen. Hjälp? :( Men nu har jag tillbaka den för jag har gjort som mina päron har sagt. Bra Hanna, jättebra!!! Imorgon är det bland annat engelska prov, sen cup! Sooooooft. Nu blir det sängen, puss! /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0