VÅR!!!!!! YEAH

Heeeeei flickor och pojkisar. Kom hem för en stund sen från la escuela, heter det så?????? Om inte har jag gjort bort mig nu. I alla fall, dagen har vart feeeettt chillipilli. Hade 2 timmars håltimme så då stack jag hem, mami köpte räksallad till oss från kondis så det var trevligt!
Annars är jag bara allmänt glad över detta väder, man blir ju fan lycklig av att kolla ut......(se bild hehe). Men snart är det träning så nu måste jag börja plugga inför fysik provet hära, har annars fett lite plugg så det är fett grymt!!!!!!!!!!!!!!!!!! TUMMEN UPP!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: ADESSAAA

hahah världens sötaste Hanna! :DDD

2011-04-05 @ 18:46:45
URL: http://adessa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0