Lördag

Igårkväll var jag hemma hos Sara med Kalle och Georgiiiii, det var trevlans. Kollade tv, åt godis, snackade.......standard! Sedan begav jag mig hemmåt och somnade så sött. Vaknade imorse av att familjen skulle åka och hämta våran husbil, så nu står den där ute och glor på mig, besviken över att jag inte hänger med på sommarens resa. Hahahaha nedå, tycker faktiskt det är lite tråkig att jag inte ska med, då min familj ska till både gotland och öland, det vill man ju inte missa.........men jag ska till England och det är ju inget fel med det! Sen samma vecka som vi börjar 9an drar jag och min kära klass till gotland sååååååå det är chillpill! Wäää sommar <3

Idaaaag så måste jag städa mitt rum, plugga, duscha och sedan träffa Carro och Dessiiiiii! Det blir nog skoj, byeeee /H




Lite bilder från vandringen från Carros blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0