Tyck synd om mig...:(


Bara jag som tycker att mina vänner är väldigt mogna?

Idag mår jag jääätttteeeeeedåligt. Min första tanke när jag vaknade imorse var att det fanns inte på världskartan att jag skulle gå till skolan. Men någonstans på den där världskartan fanns en liten, liten ö som sedan tog mig till skolan. Som tur var hade vi spanska provet första lektionen, sen engelska och sedan åkte jag hem. Tänkte räkna  matte men deckade i soffan direkt och har legat där tills nu. Har typ feber nu också, yääyyyyy. Så blir ingen skola för mig imorgon. :(

Vet inte vad jag ska göra, är sjukt trött och hänging och snorig och har ont i kroppen och........jag är sjuk. Heidå /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0