suck being sick





Sitter hemma sjuk och pluggar NO just nu. Efter matchen igår kände jag mig sådär men allt blev bättre med ben n jerry och film..hehe. När jag vaknade imorse så hade jag lite ont i huvet, täppt och skitont i halsen. Hade viktiga lektioner idag i skolan så gick dit iallafall men det brast efter första lektionen som var den mins tviktigaste haha.
Kom hem halv tolv och la mig i soffan och sov lite och titta på tv! Huvudet är iaf OK nu men min hals är förfärlig haha! Har inte vart sjuk/förklyld sen typ november förra året så det var väl på tiden...

Anyhow, har läst lite bloggar, druckigt te och pluggar nu! Ska sätta mig och titta på OC och top model och ta ett break..ingen träning idag heller. Vi hörs! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0