Söndag





Heiiiiii kära blogg! Gårdagen var finfin och trevlans, kul att umgås med nya människor! Har typ aldrig vart ute med andra åttor än mina närmsta, haha. Men kom hem ganska tidigt faktiskt, blev rätt så segt mot slutet så jag, Dessi och Caroline gjorde päronen glada och kom hem tidigare än sagt. Sen satt vi i köket och åt popcorn, mysipysiiii.

IIIIIIidag hade jag match vilket var en jävligt tråkig match, spela typ sammanlagt 10 minuter för mina andningsproblemsgrejsimojs är typ värre än någonsin.....blä. Sen förlora vi också...NAJSBROR!!!! Kom hem, åt, pluggade lite och såå....
Men kan inte leka glad nu, är jävligt ledsen och arg på en kompis just nu. Och besviken. Tråkigt att man ska behöva göra en sån jävla liten sak till ett större bråk...förstår inte hur man tänker där riktigt. Sen har jag ont i halsen också, fan vad bra. Heiiidå /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0