Sjuk :((( stackars miiiiigg



Alohaaaaaaaa! Idag har jag vart hemma, kunde inte sova i natt för jag hade så sjukt ont i halsen. Vaknade av näsan var ur funktion till att andas med (hahahaha), är jätteförkyld med andra ord...:( Trodde först att jag hade lite ont i halsen efter lördags (jag, emil och sofia - justin bieber låtar) men verkar ju inte så.
Har vart ensam hemma i min soffa och pluggat spanska och ätit popcorn.....fan vad äckligt. Euww Hanna. Sitter annars här med matteboken framför mig men har ingen jävla lust att räkna, fattar NADA och jag ligger sjukt efter.....provet är imorgon <3333333333 Kommer förmodligen få göra om, för förstår verkligen inget. Tarrigt av våra lärare att lägga två prov på samma dag btw, vi har ju fan hela veckan på oss. Men, det här är det sista på länge. Fredag - my birthday, lördag - turkiet en vecka <33333, veckan efter turkiet - prao 2 veckor. Ingen skola på 3 veckor, FAAAAAAN vad najs!

Men jaja, ska göra mitt bästa och fortsätta plugga......matte är överskattat. Heidå. /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0