primo sofio


<3
 
Tjaaatjaaa! have'nt blog for awhile huhhhh? taking a break yaaaaaaaa'll felllaaas know. Veckan har gått fort men har dessvärre varit sjuk så det har varit lite jobbigt, hard times. Idag ska jag plugga lite matte till provet nästa vecka..vår klass är ganska efter så måste jobba på som fan nu. Idag hade jag engelska redovisning som gick jätte bra. Nu har vi bara spanska och matte prov nästa vecka kvar och sen lov!
Mina päron har lämnat mig och min bror..mamma ska vara i åre i typ tre veckor och pappa är i protugal över helgen, men självklart får jag inte vara ensam hemma :( Ska sova hos min faster idag osv. Dem bor bara fem min härifrån och dom är världens bästa så det är lungt!
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0