imma be poppin that bubbbbblyyyy



I fredags var jättekul! Vår klass hade somsagt fest hos marcus, det var jättetrevligt och kul! My class är så rolig och skön haha. Kom hem vid halv tolv för på lördag morgon skulle familjen åka till eskilstuna på min kusin och hans flickväns fest. Det var jättekul och skit bra stämning! Alla hans kompisar var där så vi var runt  60 pers. Vill verkligen bli äldre och kunna festa osv hahah! Dansade med söta Jennifer och även med en tjej som hette Fanny, hon var skitshysst! Roligt folk och nära och kära. Kom hem vid halv ett och somnade nästran dirrekt.
Sen idag då hade jag match vid ett, 0-0 blev det. Sedan dess har jag bastat, haft hårinpackning och skrubbat hela kroppen, pluggat och ätit mat. Snart ska jag dra mig till konsum och möta upp josen för att köpa b&j och sen blir det The last song!!! <333
puss/s

Kommentarer
Postat av: D.

FEKKE YEAAHH!!

2011-04-05 @ 16:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0