i wanna celebrate and live my life



Helloooo! Igår hade klassen klassfest för föräldrar och sådant. Killarna i klassen uppträde med deras band som förövrigt är jättebra! Vi åt god mat och min cheescake blev succé haha. Det var skitmsyigt, älskar mitt klass!
Sedan idag har skulle jag spelat match men är fortfarande lite sjuk och har inte tränat på hela veckan så..men jag mötte upp jojo där hon skulle klippa sig, var där en stund och sen kom tess. Vi åkte in till city, hon köpte present till alice och vi skulle hitta ett ställe o käka på. Provade Åhléns taket men det fanns inget gott så vi gick typ halva Sveavägen och sen helfa Kungsgatan typ tills vi kom fram till Kofí på birgeljals gatan, deras ceasar är verklgen to die for! Gick runt lite i affärer och sedan drog oss hemmåt. Pluggade lite matte och sen åt skaldjur med min faster osv. Vid åtta mötte jag sedan upp vännerna och hade det treeeevligt! :) Nu är jag skittrött och ska snart sova, upp nio imorn för att duscha och sen in till Hevid Eleonora Kyrkan! feeeeest, puss! /s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0