Hej alla bitches där ute



HEEEEEEEEJ! Nu är jag back on track, Hanna is in the house osv...! Veckan har vart otroligt jobbig och hemsk. När jag gick från den sista lektionen idag kändes det som jag andades för första gången på ett tag. Jag skojar inte. Att komma hem och inte behöva plugga känns så FANTASTISKT bra. Igårkväll grät jag som fan (hehehe) för ärligt, det känns som jag bara pluggar, pluggar och återigen pluggar men ingenting händer. Men aja, det känns i alla fall OOOOOOOTROLIGT bra just nu. Fysikprovet som är nästa vecka har flyttats två dagar också, fett bra.

Idag är det två veckor kvar tills jag fyller år (klart man ska räkna ner) och det är också 2 veckor och 1 dag kvar tills Turkiet. ASSÅ VADÅ NAAAAAJS?Efter turkiet är det prao i 2 veckor också. Har ju faktiskt glömt att berätta att jag har haffat prao nu. Jag ska agera frisör hos Saris mamiiiiii! Första veckan alone, sen andra veckan ska Athina också praoa där! Myspysiiii. Nu ska jag ringa några samtal, måste göra något ikväll. Heiiidå /H

Juuuuste, kan ju ta o nämna att jag har gått o blivit flickvän också. Inte varje dag man blir det eller????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0