Hawaiian tropic



Åhhhhhh öppnade precis mitt kära Hawaiian tropic skåp och en doft av sommar kom ut. <3333 Haha nejmen ärligt, finns alltid krämer/parfymer/deo/sprayer osv som påminner mig om sommaren. Dom här har jag köpt på olika platser i Sverige också, påminner mig om dom platserna hihi. Gud vad gay jag låter, men ärligt...hehehe. Kan dock inte ta med mig alla till Turkiet, så måste välja ut några....gud vad svårt :( Alla betyder så otroligt mycket för mig!!!! OK nu överdriver jag...

Ska plugga matte nu, sedan skriva min 12324350 års försenade labb och sedan börja packa! Vågar dock inte längta till Turkiet, inte förrens vi har landat i självaste Turkiet...då kan jag bli glad. Ni vet, jag och mitt kära ex 96lag har ju våra minnen från förra årets resa.......som blev förstörd pga vulkanutbrott. Skulle fan inte förvåna mig om något liknande händer den här gången! Xoxo /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0