Förbjuden kärlek


.......

Hahah ok, nu känns det lite konstigt att skriva om Saras privatliv här men jag känner verkligen att jag måste....
För typ.....3 år sen om inte mer(?) så var jag och mitt käraste lag på cup i Örebro. Då var det ett gäng finska boys där också, vi var med dom hela tiden och dom var skitroliga, hahaha. Men i alla fall, en av de där finska killarna blev intresserad av Sara och Sara i honom....awwww! Sen efter blev de tillsammans, hahaha......dom var små...de träffades ju aldrig för han bor ju i Finland liksom. Så dom webbade, fint förhållande va? Hahhahaha.

Men i alla fall, han kom till Sverige i veckan typ och igår, när jag och Melinda var i stan, träffades dom. Efter 3 år. I stan. Jag och Melinda kunde ju såklart inte låta bli att dra till Åhlens dit där dom skulle träffas. Där stod han och väntade på Sara medans hon fortfarande satt på pendeln. Han kanske tyckte det var lite smått läskigt att två tjejer stod och stirrade ut honom medans dom pratade i telefon och sa "ASSÅÅÅ HAN ÄR SKIIIIT SNYGGG, KOM HIT NU!!!!!!!!" osvosv. Sen så kom hon dit OCH DOM VAR SÅÅÅÅÅ SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Då lämnade vi dom i fred....hahaha.

Tänker inte gå in på detaljer (hahahha lol) men asså......det är så romantiskt! Snacka om förbjuden kärlek.....! Men nu till det lite mer roliga, medans dom träffades frågade han om det var hennes kompisar som stod och stirrade på honom........HAHAHAHA vi är så smidiga! OK förresten ni kanske inte bryr er.......var tvungen att dela med mig.......de är för söta. /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0