Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Kom precis på att jag har inte skrivit denna lista på ett tag! Så nu kör vi igen....

Asså jag har väldigt svårt för att ändra mina "tidsrutiner". T.ex på morgonen, om jag börjar åtta vill jag helst gå upp vid halv sju, men jag har ALDRIG gjort det i hela mitt liv typ. Jag snoozar liksom 6 gånger på morgonen. ALLTID SAMMA VISA, ALLTID! Och jag kommer alltid försent då. Dagen innan VET jag att jag måste gå upp vid halv sju för att hinna med det jag ska, men när jag sen vaknar så tänker jag "amen vafan, klockan sju kan jag faktiskt gå upp" ÄVEN fast jag vet innerst inne att jag kommer försent då. Samma sak innan träning, jag tror ALLTID att jag hinner byta om en kvart innan samling men NEJ det gör jag inte.

Och eftersom jag oftast kommer försent på morgonen så är mina föräldrar väldigt sura på mig.......oftast brukar min mamma rädda mig och skjussa mig med den klassiska sucken för att jag alltid är sen. Så jag önskar att jag någon jävla gång kan sluta tro att jag hinner saker när jag egentligen inte gör det..................../H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0