ALOHA

Gooooodmorgon! Idag vaknade jag upp när min pappa skulle åka och träna, trevligt trevligt. Kollade mobilen och såg av min förskräckelse "29 olästa meddelanden". WTFFFFF tänkte jag då, tills jag kom på att jag somnade mitt i min och Martins konversation. Aha.........kul kille....... så nu har jag läst igenom alla dessa viktiga 29 sms.

Nu ska jag och Melinda snart åka till stan för att köpa bikini till mig, turkiet snart ju!!!! HIHIHH åhhhh. Min andra utomlandsresa i hela mitt liv.....eller enligt pappa så är det fjärde, vi får ju inte glömma danmark och åland! Eller hur???????????????? Ska försöka använda mitt topshop presentkort också...om jag vågar....*rädd*. Aja, time for talking is over..........................................bye /H

Vill hälsa min vän Sara en sak bara: FFU KÖÖÖÖÖÖÖÖÖR HAFFAAAAAA LYCKA TILLLLLLLL RING MIG EFTEEEEEEEEEER HEEEEEEEIDÅ!!!!!! <333333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0