2 dagar kvaaaaaaar!


Jag och mina nya solglasögon, wiiiiiie. H&M, billigt skit!

Herregud, är inlåst på mitt rum och packar.....fan asså, håller på att bryta ihop. Är så fruktansvärt rädd för att jag ska packa för lite och sen stå där o "Öhhhhhh aha........no clothes 4 me today". Hahaha, tror alla i min omgivning + jag VET att jag kommer komma med för mycket kläder. Men vem fan vågar ta chansen liksom???? Hjälp!

Somnade jäkligt sent igår så det var lite kämpigt att gå upp idag, men mami skjussade mig så det gick bra! Dagen rullade på och sista lektionen hade vi matteprov, hon kollade direkt om jag blev godkänd och det blev jag, wiiiiiiiie! Hade några småfel med dom fick jag rätta direkt så fan det går bra nu! Sedan rullade jag, Dessi och Carro och käkade i stan. Köpte dessa solbrillor också. Skulle egentligen sprungit ljusruset idag men jag är ju sjuk fortfarande......har lite dåligt samvete nu faktiskt, haha. Hela familjen skulle ha sprungit men alla blev sjuka, så om Älvsjö förlorar med 6 personer så vet ni vilka ni kan skylla på................/H

Höll på att glömma att jag fyller år imorgon..........15 imorgon!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0