I'll be your commander


Kan verkligen inte sitta still när jag hör låten!

Hellooo snyggon! Sitter här och försöker skriva min HK-redovisning, går inte så bra hehe. Idag i skolan hände inget speciellt roligt eller tråkigt, förutom att jag (+50 andra) får panik på en lärare. Nämner inga namn men kan fan inte sitta still på personens lektioner. Får för det första jävligt ont i röven av att bara sitta och lyssna på när hon pratar, vi får inte göra ett skit bara lyssna. Sen orkar jag inte sitta still så jävla länge heller, hahaha. Det bästa är ju att jag inte heller lär mig något...pluggar hemma istället för att hänga med haha...

Skulle gärna vilja träna just nu men det får jag icke. Har haft problem med konditionen senaste året så gör massa tester o skit.......komplicerat men typ så! Nu ska jag fan göra det här redovisningen så byeeeeeeeeeeee! /hannibanni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0