yeyeyey woop


Tess och siri  för någon månad sen!

Tja folket! Today efter skolan drog jag och Tess hem till Johanna! Skönaste brudarna asså, har alltid sjukt kul med dom! :D Vi gjorde varsin latte och åt nybakade kakor och bara chillade och hade det allmänt nice! Halv sex drog jag sedan hem och pluggade lite, sen kom Tess hem till mig och vi gjorde pannkaka med min bror! Sjukt goda<3
Vi pluggade lite sen drog vi till svartis en kortis!

Ska duscha nu, sen lite mer plugg o sen the kings av tylösand. Har faktiskt träffat Nemo och Jockiboi, i tylösand haha, deras filmteam filma oss när vi spela minigolf men den scenen kom inte med ;( men förra avsnittet när dom två stod och prata vid ett bord på en restaurang och drack drinkar, jag och Sara var precis brevid dom! :D statuuuuuuuuuuuuuuuus.

Pusshej!/sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0