Cashen i fickan, redo för flippen, nu blir det drag!


fick lite cash av min faster till NY.

Tjobre vad händer jaO? skrev fetaste inlägget förut, men råka radera så orkade itne skriva om...så skriver tre timmar senare! alltså nu hihhuhihiahua. Har packat fördigt inför NY, packade inte allt för mycket, ska ju shoppa galet också! Är dock lite nervös inför flygresa.......men har laddat i-poden med massa bra musik och har en bok med mig! :) Vi kommer komma fram 2 nwy yorkisk tid men halv typ åtta svensk tid. Och dirr när i kommer fram så sla vi typ se på en halloween parad, känidsar som uppträder o sånt! :D sjukt kul! Har med mig datorn dit så lite uppdatering kankse!

Annars dåÅÅ? Hur mår ni, våra fina, bästa, älskade och framförallt 50 000 läsare! Jag mår bra, är dock i en ganska käsnlig period, blir typ ledsen över allt..det ska bli skönt att komma ifrån Älvsjö ett tag! Ikväll ska jag förmodilgen ut, bus eller godis. Ska klä ut mig till Batgirl! :) Vi hörs senare! puss. /s


Kommentarer
Postat av: Dollar

Typ $105? Det är 650kr

2010-11-02 @ 13:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0