Me, Myself and I

















Tänkte berätta lite om mig själv i detta inlägg! Mitt namn är Sofia Lindström, född 1996 i stockholm. Redan när jag var två månader gammal var jag bosatt i skidbacken. Skidor älskar jag att åka och är en del av mig. Likaså fotboll som jag spelar i Älvsjö AIK, vårt lag ska nu slås ihop med 95orna eftersom så många har slutat och vi är för få, sorgligt men ska ändå bli jättekul! Jag älskar också att vara med mina friends, dom är så sjukt bra! På helgerna brukar jag spela matcher, hänga i stan, film kvällar hos polare, vara ute osv osv. Musik är något jag tycker är awesome, man får ett sånt flow att lyssna! Alla låtar har någon betydelse och det är så underbart haha! Låtar uppväcker minnen. Min musiksmak är väldigt bred. Jag lyssnar på house, lite rock, Demi, Justin Nozuka, Ne-yo, Chris Brown, John Mayer, Kelly Rowland, Oskar Linnros, Johnossi, black eyed Peas, Maskinen OSV OSV OSV. 
Jag älskar och resa och nu på höstlovet ska jag till New York, vilket som ska bli skjukt kul! Längtar gal1 mycket!! Shoppa shoppa shoppaaaa.

Lite random fakta:
Jag ÄLSKAR Robert Pattinson, jag tycker dammsuga är kul, jag har en glugg mellan mina tänder, jag hatar att min rum är litet, jag vill bli kändis.


Vet inte vad jag ska srkiva nu, hade tänkt mig fetaste inlägget men när jag väl började så slutade min hjärna att funka och det blev inte så mycket haha. Puss ha det bra. /sofia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0