TYLÖSAND!


En vanlig NO lektion med Hanna......

Har skrivit klart min bokredovisning nu! Riktigt skööönt asså. Skulle egentligen dra till svartis, men bangade i sista sekunden och tog fram min älskade daimglass och började skriva..bra val Hanna, riktigt bra! Borde egentligen pluggat mera på NOn men jag orkar verkligen inte..så äckligt tråkigt så liksom..nej. Men om vi ber till gud blir jag nog godkänd trots allt..yeyyyy.
Känns som jag skriver om skolan hela jävla tiden..skolan är mitt liv. Men om typ 3 dagar är det lov, fyfan vad härligt. Planerar lite just nu med Sara, kommer nog bli grymt! Ska bara göra roliga saker och sova...ohh det ser jag framemot. Dock kommer jag säkert behöva plugga inför ett annat prov, eftersom jag har knappt hängt med något. (HAHAHHA NU PRATAR JAG OM LÄXOR IGEN..............). Okej kul tjej jag är. 
Nu ska jag fixa stuff tills imorgon, sen sista avsnittet av Tylösand! Fan vad sorgligt, är mitt liv ens värt att leva efter detta program? Man undrar ju. Älskar det programmet mest av allt...hahaha kul tjej jag är (japp, jag sa det igen). Godnatt soetisar!  /Hanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0