TJOBRÄVA

Hej människor!
Ganska deppmode till torsdagskväll, menmen! Vad gör man? Man stöttar sina älskade, fina vänner <3<3<3
Annars då? Har tränat idag, det gick ju faktiskt bra...var inte så taggad men vafan, underbart lag man har!.. när dom är där då. Haha, ibland är träningarna riktigt illa med folk...
Meen aaaaa, i morgon är det fredag mina vänner! Två läxförhör och en redovisning, faaan. Hatar redovisningar, är riktigt jävla nervös redan nu...kommer typ kissa på mig. Men vad gör man inte för bra betyg då liksom?
Efter det drar jag nog till stan med mina käraste, gör en massa skojs ni vet! Flickstuff liksom, mycket trevligt!
Har inte mycket mer att säga...pusspuss! /hanni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0