TISDAG



Holaaaaaaaa! Me llamo Hanna osvosv.
Idag var en ytterst trevlig dag! Hade först någon frågegrej som hela skolan hade....fråga inte haha, efter det engelska där vi checka film och sen svenska med min favorit lärare. <3<3<3<3<3<3 Sen äcklig lunch och efter det elevensval! Hahahha ääääääälskar det! Är såååå glad över att jag valde hemkunskap, skööönaste gruppen och man får äta, perfa ju!?! Luktade raggmunk efter dock.....nnnnnice.
Sen efter skolan har jag pluggat galet. Känns inte ok att vi har matteprov på torsdag..kommer inte gå bra. Nu säger jag inte det utan jag menar det också. Men ska råplugga imorgon också och sedan be till gud!
Men slut snackat nu! Ni har väl bättre för er ellleeeeer? ;) Pusspuss! /Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0