Söndag

Har haft en grym dag! Igår kväll så hände en väldigt rolig grej (hihih) sååååå nu är jag fan glad igen! Vaknade klockan tio när Sara ringde mig, vi drog till stan vid 11 och shoppade lite, jättemyyysigt! Regnade ju dock men hindrar oss inte på något sätt! På tåget hem var vi så jävla trötta så vi garva typ åt allt...haha. Sen på bussen fick jag en lista av henne som hon skrev igår kväll, ska lägga upp den på bloggen sen (med lite censurer...;)). Haha, gotta love her!

Men innan jag fastnar här så måste jag fan ta och plugga nu..tyvärr. Den här veckan har jag ett prov, två muntliga redovisningar, en skriftlig redovisning och förmodligen några läxförhör på det..har lite att göra med andra ord! Men sen är det lov, fan vad härligt...puss /Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0