Men tjaaaa


Passar läget rätt bra..

Har precis gjort klart min uppsats om nötkött, grymt! Hoppas som fan att den blir bra nu, är nöjd med det jag har skrivit men så är det ju det där med att läsa upp...av någon bra anledning blir jag pissnervös när jag ska läsa upp högt inför klassen..blir helt skakig..haha. Men det blir nog bra!

Dagen har väl vart bra...inte på alla håll och kanter menmen! Kanske ska dra till svartis sen, vi får la se..ska i alla fall vara hemma klockan tio för då är det Kungarna av Tylösand! Åhhhhhhhh bästaaaaaa! Längtar..hihi. Världens bästa program typ! Skulle kunna ha en blogg om programmet asså....damn.
Jaja, nu ska jag fortsätta med det jag gör, dvs ingenting. Puss! /Hanni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0