Mattanter.........................

Hej bloggen! Vilken chillpill dag jag har haft. Började med bild som jag inte hade något att göra på, sen var det idrottsteori vilket var ganska intressant faktiskt..men tillslut tråkigt. Sen var det lunch.....då hände en mycket agressiv sak.
Klockan var 10.10, hela min klass kommer in i matsalen + några 6or. Vi tar mat och sätter oss vid borden. Då kommer en mattant fram till oss och säger "ni ska vara glada över att vi släppte in er, för ni kom 10 minuter för tidigt". Vi sa inte så mycket utan bara: Aha okej.. tack för det liksom.
Vi fortsätter och äta och hon står borta i ett hörn och STIRRAR UT OSS TOTALT. Vi garvar lite och fattar ingenting..hur kan man bli så jävla förbannad över 10 minuter? Dörrarna var öppna och maten stod framme liksom. Efter ett tag kommer hon fram till oss och säger: Vad är erat problem?! Vi frågar vad hennes problem är eftersom hon stirrar ut oss. Då blev det agressivt, hahaha! Hon säger åt en kille i min klass att gå ut ur matsalen och blablabla, sen efter ett tag går alla killar därifrån men vi tjejer är kvar. Hon går och ställer sig i sitt hörn igen..haha.
SEN, kommer hon fram till oss IGEN. Hon säger: Ni kom 10 minuter för tidigt. Vi svarade (LUGNT) att vår lektion slutade tidigare och vi visste inte när matsalen öppnade. Då säger hon: JOHO DET VET NI VISST! Och helt ärligt så visste jag inte det, för vi har aldrig lunch så tidigt. Hon fortsätter med sin äckliga, arga och otrevliga attityd så jag säger (ganska bitchigt hehe): Men varför skicka du inte ut oss då!? Då höjer hon sin röst och säger: TROR DU JAG ÄR EN SÅN PERSON SOM SKICKAR UT FOLK?! Fel sagt av henne eftersom hon skickade precis ut en kille i min klass liksom.....hummmm.
Så börjar massa lärare komma in, hon frågar alla om dom är vår mentor och blablabla. Jag blev så jävla arg så ni anar inte hur nära jag var på att gå fram och lappa till henne, men hon är inte ens värd det! Hon sa att hon skulle kolla efter oss i skolkatalogen då skrek jag: MEN HERREGUD!!!, slängde maten och gick därifrån.

Varför så jävla otrevlig? Visst vi var otrevliga tillbaka, kan bero för att HON VAR OTREVLIG FRÅN HELA FÖRSTA BÖRJAN. Allt det för 10 minuter?????? Dörrarna var fan öppna och maten stod framme.

Hehe ja, det var det! Hade ju prov idag också, det gick absolut inte bra....får förmodligen omprov eller rester. Meeeen vafan..jag är bra på annat. Hehhee. Puss /Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0