Mat <333333

Hej bloggen!
Dagen började med att jag snoozade alldeles för länge, härligt härligt. Men kom precis i tid till spanska provet som gick helt okej, eller ja det gick bra men jag hade gärna vilja göra bättre ifrån mig.....men aaaja.
Sen hade vi vanliga lektioner blablabla, kände mig allmänt ful idag...hatar att känna mig ful...hahaaaaa. Sen hade vi elevensval, hemkunskap! Ärligt, lektionen gör mig så jävla glad. Går därifrån så himla mätt och belåten. Idag gjorde vi wok, så galet gott! Hahaha, mätt Hanna=GLAD Hanna.
Efter skolan drog jag hem, käkade snabbt och sen var det träning för första gången för mig på typ 4 veckor! Det gick asbra, kul var det. Sen hem och råplugga NO...atomer och molekyler VEM FAN BRYR SIG???????????????????????????????????
Höres latero! /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0